underbart väder!

måndag, och den känns underbart! solen skiner, man kan inte göra annat än att njuta! var även en kortis dag i skolan idag vilket gör det ännu bättre, hade färg och stilanalys sen natur. sen var det raka vägen till karlstads ccc, där det var olika UF-företag var även och kollade på en föreläsning med petter. vilket jag faktiskt blev sjukt inspirerad utav!

hann även med en sväng på stan innan det var dags att åkte hem med, fick b.la. med mig en mascara från make up, en jumpsuit från hm sen fick jag även med lite festkläder som jag eventuellt inviger till helgen! ;) när linnea & josefines ska firas! nu ska jag vila lite innan jag sticker iväg på träning :)

ps. ska försöka fixa kameran, vet att jag lägger upp sega bilder.. men stå ut!





nathalie♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå sega bilder ? jag kan stå ut . var så säker

2011-03-28 @ 22:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0