your song

nu har jag äntligen fått sätta mig och ta det lite lugnt! väckarklockan ringde redan vid sex imorse, fy. och idag på praktiken har det varit fullt upp hela dagen, onsdagar är ett helvete. slutade vid fyra, då var det direkt hem och sängen som gällde. är så sjukt trött när jag måste gå upp så tidigt :( vilade lite innan det var dags att dra på fys med handbollen som var i gymet idag.. så nu kommer jag sova skönt inatt! kom hem då var det raka vägen i duscha sen klippte jag pappa också, snäll som jag är. och nu kollar jag på big brother, sen blir det direkt att sova. för imorgon står väckarklockan på sex igen;)

OBS! ska snart lägga upp ett inlägg om hur jag fixar håret, LOVAR. har bara inte tid just nu med lite "roligare inlägg".. kommer nästa vecka. så kika in då ;) (till dig som ville att jag skulle visa hur jag fixar!)

godnatt sötnosar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0