busy women



snygg frida

shit vad fort helgen har gått! har iallafall varit en super helg:)
började med i torsdag, då vi var ett gäng sköna brudar vid sundstakärn och grillade & myste till det lite.. var sjukt otagg på skolan på fredagen, blev sent i sängen och lite dricka, så var en slitsam dag. åkte direkt hem och la mitt ett tag, innan det var dags för kick off med jobbet. slutade även den kvällen med utgång, jag körde nyktert så jag var pigg på lördagen. hamnade på två olika fester, kul att se lite nya ansikten. inte direkt folk jag umgås med annars, eftersom jag aldrig går ut i grums av någon konstig anledning? ha ha

igår skulle jag egentligen ta det lugnt och plugga men var helt själv hemma så blev så rastlös så åkte in till frida, så började vi förfesta där lite innan vi drog till lucas ute på hammarö. sjuk kväll måste jag säga, men den var superbra!! så tack för en lyckad kväll :) sov hos frida inatt, så tog tåget hem vid ett ungefär. nu ska jag ut och gå medan jag väntar på att mamma ska komma hem från jobbet, så kommer det lite folk hit senare, det är ju trots allt mors-dag. ikväll har jag lovat mamma att bli med på zumba också, får väl se hur det går.. haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

PEACE SISTERS !!!

2011-06-01 @ 03:46:52
Postat av: Anonym

Frid vare med EDER !!!!

2011-06-01 @ 04:50:17
Postat av: Anonym

Ni ger mig NattFrid !

2011-06-05 @ 23:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0