helgen

hinner inte med bloggen allt för mycket under helgerna, det är inte heller det som är prio 1 ;)

på fredagen blev det utgång! bra kväll måste jag säga, så tack till alla er som tillbringade den med mig.. åkte till torsby på lördagen och kollade på jespers match, och på kvällen var jag med erik och victor.. skulle förbi frida och frida en sväng, men bev aldrig av. tiden räckte inte till! igår, som vanligt blev det bio. fast five! riktigt bra faktiskt. jag gillar ju såna filmer också, så den rekomenderar jag till er.

idag har det varit en sjuk jobbig dag i skolan, kom precis från bussen nu. så sitter bara och slappar innan jag ska iväg. måste snart hoppa in i duschen! längtar tills fredag, då ska jag få fixade naglar, och på lördag ska jag göra något riktigt galet. som jag inte kommer säga till NÅGON, de enda som vet är mina frisörbrudar;) puss på dom som förgyller min dag! & grattis min älskade malin som fick körkort idag!


puss på planerna inför helgen! ♥
längtar redan till helgen,
och det är bara måndag! :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Funderingar

Vem sjöng Linda Sundblad till i melodifestivalen med låten Lucky You ?

Vem sjunger Lady Gaga till med låten Judas ?

Vet inte men har definitivt mina funderingar

2011-05-09 @ 22:49:05
Postat av: malin

taaaaaaack goding!!

2011-05-09 @ 22:53:47
URL: http://malindahlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0