måndag, ny vecka!

sjukaste valborg jag varit med om, men samtidigt också roligaste!!

vaknade nyss, sjukt ovärd dag i skolan. hade färg&stil analys sen slutade vi, lunchade med flickorna på stan! mys.. kom hem och la mig direkt, tar på en att gå upp klockan fem. men nu ska jag snart färga håret, och sen ska jag klippa lite innan jag ger mig ut på en springrunda.

gårdagen spenderades i torsby. riktigt rolig valborg måste jag säga, sjukaste jag varit med om -no comments ;). skulle egentligen åkt hem igår, orkar inte gå upp fem idag så hade jag andra planer. men planerade om lite, så avslutade kvällen med trevligt sällskap på bio! gick på thor, den var väl helt okej..


grattis lelle, till körkortet ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

wanna taste you !

2011-05-08 @ 19:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0