modevisning

måndag, och redan avklarad!

är så sjukt trött, måste nog lägga mig några minuter innan jag ger mig iväg på träning! började dagen halv nio, men modevisningen. våran grupp hade fyra modeller, som skulle vara klara till klockan ett. så var bara att sätta igång, så hela dagen gick till att fixa och trixa till modevisningen. blev riktigt bra, tillslut. bättre än väntat iallafall!
direkt efter skolan, fick jag skynda mig till trafikskolan. var på teori mellan 16-18, och ögonen kändes bara tyngre och tyngre. somnade nästan tillslut. men jag var med hela tiden;) har även bokat in 3 körlektioner.. första är nu på fredag redan,

bilder från idag!
min höstmodell

sminket kommer ifrån make up store
någon slags korall orange färg, på ögonskuggan,
läppstiftet samt nagellacket.

halvtaskig bild, men.
höstmodellen från topp till tå

mickan & klaris

längtar tills helgen med mina favoriter♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0