nathalie rosén

redan halva veckan gjord! underbart :)

hade nationella i engelska a idag, skriv uppsats. undra hur de gick jag, kan lite gärna ha gått hur bra som hellst som hur dåligt som hellst! återstår att se.. var klart redan vid halv tio ungefär så stack till nova, så fick sussi lägga folieslingor på mig! fixade ju utväxten i måndags, så la bra bara slingor och på fredag innan sunne ska vi lägga i en nyanisering sen är jag blondare än blondast;)

när jag kom hem, stack jag direkt till jobbet. sen gick jag och alexandra ut och gick i det underbara vädret! fick även en stalker, som heter steffen. han letade efter en flickvän, och jag var fin i hästsvans och doftade ljuvligt.. hahhahah! tog även en såkallad raggar runda.. så har i stort sett precis kommit hem, så ska hoppa in i duschen kolla big brother sen är det sängläge!
♥ /love
nathalie

Kommentarer
Postat av: Anonym

du om någon är svårflirtad !

2011-05-08 @ 20:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0