there´s been a long time since i had so fun!



woop wop! nu var jag tillbaka;)

kom precis hem efter en underbar helg med mina fina fina flickor! i fredags direkt efter jag fick mina naglar fixade(tack linda) åkte jag till arvika, på räkfrossa med 14 underbara cheyor. var hur mysigt som hellst! får tacka nadja för den underbara kvällen..

på lördagen så skulle jag med till torsby egentligen, det var någonting där. men blev att jag stannade i arvika istället, så vi körde på en spontan utgång. vilket blev lyckat! typiskt mig, kommer på att jag vill hem. så vid halv fyra, fyra var jag tillbaka i karlstad igen. tog bussen till grums redan vid elva imorse, så nu ska jag packa upp, städa mitt otroligt fina rum, plugga, sen ut och springa!

have a nice day ♥
Rebecca & Fiona – Luminary Ones




Kommentarer
Postat av: Anonym

there has been a long time since I saw YOU !!!

2011-05-16 @ 11:32:20
Postat av: Anonym

Miss You !

2011-05-21 @ 23:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0