zzzzZZzz

puuuh, shit jag är så sjukt trött!
& idag, första gången på länge längtade jag verkligen hem...
har inte varit hemma sen i torsags, så var jag på teori för körkort till sex idag :(

sjuk helg! som vanligt ;) på torsdag kom min baby och hälsade på så han var hos mig och på fredag följde jag med honom hem. så vi myste med grillning, kubb och lite andra trevligheter!
på lördagen var det dags för utgång, så åkte upp till elin så satt vi ute i vid hennes pool och stekte hela dagen, med massa sköna personer! på kvällen blev det kålsnäs, lika väl de var lyckat. en spårad kväll(som vanligt) med dom bästa! tack för en superkväll pojkar och flickor! söndagen glömmer vi, den finns inte med.. man brukar säga "man mår som man förtjänar" , gjorde slingor på jesper iallafall haha.

idag träffade jag mina brudar igen, och såklar den saknade sussi .. gjorde även muntligen i engelska idag! men nu ska jag snart gå och lägga mig, mår inte så bra. och nu har kroppen sagt ifrån, så ska inte ut på evigheter har jag lovat mig själv. sjunde helgen irad nu, inte okej!! dock så satt vi och planerade en massa redan idag i skolan, haha.. jaja! men det är då det och jag längtar

lite bilder från helgen;)







Kommentarer
Postat av: Anonym

dance like a fool and make love in the pool

2011-05-23 @ 20:52:22
Postat av: Julia

haha vilken fin bild det var där sist ;)

2011-05-24 @ 19:07:53
URL: http://juliabarremyr.blogg.se/
Postat av: Ida

Oj oj oj, härlig kväll!

2011-05-29 @ 23:26:46
URL: http://idathereshenriksson.blogg.se/
Postat av: svar!

haha, ja ellehur julia ;)

och ja ida, det var en mycket bra kväll :D

2011-06-01 @ 17:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0